پــــــــــ نـــــــ پـــــــــ سری جدید

سرگرمي و تفريح

خوش آمدید

 

 

 

سگه همسایه مون پارس میکرد,دوستم میگه سگه داره پارس میکنه؟

 پـَـــ نــه پـَـــ گربه س,بهش قرصxدادن

.

.

.

خبرنگاره داشت با کرانچار(مربی سپاهان)مصاحبه میکرد..

کرانچار حرفاشو زد..

حالا مترجمش میگه:ترجمه کنم چی گفت؟

خبرنگاره: پـَـــ نــه پـَـــ صبر کن ببرم واسه صدا و سیما زیرنویسش کنن

.

.

.

کامپیوترم هنگیده دارم میزنم تو سرش میگه هنگیده میزنیش؟؟؟

پـَـــ نــه پـَـــ دیوارارو رنگیده دارم دعواش میکنم…

میگه:د ن د,باید باهاش بحرفی تا درست شه

.

.

.

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده،

 تازه می پرسن دردت اومد؟

 پـَـــ نــه پـَـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید،

 دارم اشک شوق می ریزم

.

.

.

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟

پـَـــ نــه پـَـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

.

.

.

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!

 پـَـــ نــه پـَـــ یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

.

.

.

دوستم عینکمو دیده میگه مارک پلیسه؟

گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ مارک سپاه پاسدارانه

.

.

.

رفتم سوپر مارکت میگم اقا ببخشید یه لامپ۱۰۰محبت کنین.

 اورده تست کرده میگه میبری؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ همین جا میخورم!

.

.

.

دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون،

 میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

.

.

.

یه کف گرگی زدم تو صورتش.میگه:خواستی عصبانیتت رو خالی کنی؟

 گفتم:… پـَـــ نــه پـَـــ … خواستم بگم I LOVE YOU !

.

.

.

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.

.

.

.

به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره… میگه بسلامتی مسافرین؟

 پـَـــ نــه پـَـــ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش!

.

.

.

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه!

 پـَـــ نــه پـَـــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

.

.

.

رفتم آزمایش ادرار. یارو میگه ادراره؟

میگم: پـَـــ نــه پـَـــ سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخور

.

.

.

مامانم پشت در حموم من تو حموم : بله ؟ حمومی؟ پ نه پ تو ترافیک همت ام !

 مسخره منظورم اینه داری دوش میگیری؟ پ نه پ دارم رانندگی میکنم! زهر مار !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, توسط Yas75